Check list | Garmin Iron Triathlon

Garmin Iron Triathlon Stężyca Check list

PRZED ROZGRZEWKĄ

  • Gumka na numer – gumka jest niezbędna do przymocowania numeru startowego.
  • Agrafki – do przyczepienia numeru do własnej gumki. Dodatkowo przydaje się w przypadku skurczy.
  • Nitka i igła – jak boisz się, że agrafka się odepnie i Cię ukuje to przyszyj sobie numer do gumki.
  • Nożyczki – przydają się, ale rzadko.
  • Imbusy i klucze do roweru – czasem się przydają.
  • Zapasowe dętki i opony – często się przydają.
  • Pompka – Schowaj ją do bagażnika w samochodzie, a przed rozgrzewką upewnij się czy atmosfery nie uciekły.

NA ROZGRZEWKĘ

  • Rzeczy na rozgrzewkę – lepiej mieć o jedną część ubioru za dużo niż o jedną za mało. Prognoza pogody często kłamie. Nigdy nie wiadomo czy będzie ciepło czy zimno. Przecież może też padać deszcz.
  • Buty biegowe na rozgrzewkę – pamiętaj, że buty, w których startujesz zostawiasz w strefie zmian, a przecież w czymś trzeba chodzić, albo pójść potruchtać.
  • Oliwka – do nasmarowania nadgarstków i kostek, co sprzyja przy zdejmowaniu pianki.
  • Woreczek foliowy – przecież nie będziesz wylewał oliwki bezpośrednio na dłoń, żeby się potem ręce kleiły i ślizgały.
  • Ręcznik – do wytarcia brudnych rąk z oliwki lub do wytarcia się po rozgrzewce pływackiej.
  • Klapki – przydają się po rozgrzewce pływackiej.

NA START

  • Strój startowy – najlepiej triathlonowy, jednoczęściowy, ale kto powiedział, że zwykła koszulka, spodenki i skarpetki nie nadają się do startu w triathlonie?
  • Pianka – bez względu na temperaturę wody dopuszczone są pianki neoprenowe.
  • Okularki – zwykłe pływackie, chodź pamiętać trzeba, że czasami płynie się pod słońce, a wtedy przydają się jakieś przyciemniane szkiełka.
  • Czepek – co prawda czepki każdy zawodnik dostanie, ale w razie zimnej wody zawsze może się przydać jakiś dodatkowy, co by się nie wychłodzić.
  • Kask – oczywiście kask na całej trasie rowerowej jest obowiązkowy.
  • Rower – triathlonowy, szosowy, górski, miejski, składak.
  • Buty kolarskie – nie są niezbędne, bo przecież można jechać w zwykłych butach.
  • Gumki recepturki – oczywiście do przymocowania butów kolarskich w odpowiedniej pozycji do roweru.
  • Bidony – na dystansie 45km przy dużym upale mogą się przydać nawet ze dwa.
  • Woda – do bidonu i jedna mała buteleczka w boksie rowerowym.
  • Naboje z powietrzem – przymocuj do ramy w razie potrzeby.
  • Żele węglowodanowe – odżywianie podczas takiego dystansu to podstawa. Przyczep żelki do ramy i ciesz się energią przez cały wyścig.
  • Taśma klejąca – właśnie ona przychodzi nam z pomocą do przymocowania nabojów z powietrzem i żelków węglowodanowych.
  • Numer startowy – ubieramy na rower i na bieg, żeby sędzia mógł łatwiej Cię rozpoznać.
  • Buty biegowe startowe – lekkie i szybkie.

 

Podziel się!

Udostępnij ten tekst znajomym, prześlij mailem lub zapisz/wydrukuj ku pamięci

(c) 2016-17 Labosport   |   wykonanie: sportsBRND.pl